Robert Stein autója

Leírás

A Ladázás akkor fertőzött meg, amikor láttam a youtube-on egy orosz tuningos rendezvényről videókat Ladákkal, és egyből beleszerettem a 2103-asba. Mondhatjuk, szerelem volt első látásra, a következő heteket azzal töltöttem, hogy 2103-sokat nézegettem. Megnéztem mi kapható, beszéltem szakértőkkel, és felforgattam Kelet-Németországot (különösen Szászországot és Thüringiát) 2103-as után kutatva. Megnéztem kb 30 autót, de jó állapotút találni nehezebb volt, mint gondoltam. Véletlenül botlottam egy rostocki kereskedőbe (40 km-re a lakóhelyemtől, Güstrowtól), és egy hét múlva már büszke Lada tulajdonos is voltam. A 2103-as első forgalomba helyezése 1977. október 17.. Minden valószínűség szerint az első tulajdonsa egy schwerini hölgy volt, aki 1922-ben született, sajnos a megszűnt NDK dokumentumai már nincsenek meg. A hölgy 20 km Gützowtól Bützowban élt együtt egy férfival, aki 12993-ban megszerezte a Ladát. Ő 1918-as születésű volt, és haláláig az autó tulajdonosa maradt. Halála után egy rostocki nagypapa vásárolta meg az autót 2010-ben. Az alavetően jó állapotban van, műszakilag és belső szinte tökéletes, a varrások az első ülések támláin feslettek, mert valamikor levehető fejtámla volt az ülésen. Az utasoldalon valamikor baleset érhette az autót, mivel át van festve, és a keréktárcsákat is homokfújták és porfestették. Új kipufogót és csomgatartó belsőt kapott, a lökhárítók, a hűtőrács,és az orrembléma is új. Felújítottam az alváz és üregvédelmét, csináltam rajta olajcserét, kapott egy nagy tisztítást és polírozást, és néhány kiegészítőt, és már kész is volt, hogy élvezhessem a vezetését. Tervezem még egy régi stílúsú tetőcsomagtartó feltételét egy régi bőrönddel, talán egy régi lakókocsit is vásárolok hozzá. Az alvázszáma 0767829, és 107400 km van benne. I was infected by the Lada-oldtimers when I saw a video on youtube (lowville 2011) and fall in love with the lada 2103. You can say, it was love on first sight and in the next weeks I dealt with the topic "2103". I checked the market and contacted some experts. we went to trough Eastern Germany (especially to Saxony and Thuringia) and looked at about 30 Ladas. But finding a good conditioned one was harder then I thought. I accidentally came upon a vendor in Rostock (40km from my hometown Güstrow). and one week later, I was a proud owner of my Lada. The 2103 was first registered on 11.10.1977. Probably from a lady born in 1922, which lived in Schwerin (capital of our region). Unfortunately the documents of the former German Democratic Republic doesn' t exist any more. Later the lady lived together with a man near "Bützow" (ca. 20 km from Güstrow - my hometown) and in 1993 the 2103 this live partner becomes the owner. He was born in 1918 an has driven the car until his death. The grandpa from Rostock bought the 2103 from the genotype in 2010. The substance was still good, technical and the interior nearly perfect (the seams on the front sits are damaged because sometimes an adaptable headrest was installed). only the passenger site must have a little accident. this side was completely repainted. also he hat sandblasted and powder-coated the wheels, installed a new exhaust and reconditioned the interior and the trunk. the bumpers, the front grill and the emblems are also new. it exists a actual certificate from "classic-data" with the note "2". I've just renewed the soil conversation, made a oil-change and a new cavity-preservation. cleaned and polished, some accessories…and the car was ready to enjoy the rides. i plan to install a luggage rack with an old suitcase on the roof and perhaps  buy a little caravan…we will see. :) The VIN is: 0767829 and the mileage 107400 kilometres!

Galéria