Maros Tamás autója

Leírás

Ezt a kocsit nem akartam megvenni, de nem hagyott békén. Ha nézitek a képeket, talán látszik, hogy aki  egy ilyet fel akar újítani, ott már komoly bajok vannak…majd veszek be Kalmopyrint. Ezt a kocsit ajánlották, de nem akartam elutazni vidékre, mert nem igazán tetszettek a képei. Aztán ajánlottak egy Moszkvics 408-ast. Még jó, hogy vannak az embernek barátai, akik minden félét ajánlanak, mert olyan  jó lenne, ha valaki megvenné:). Szóval a Moszkvics az már izgatott egy ideje és a Polskihoz képest néhány km választotta el. Gondoltunk  egy nagyot és szombati program keretében autónézőbe indultunk. Esélyt a Moszkvicsnak adtunk, de a póktól sem akartuk megvonni a versenyben való indulást, hiszen köbcentire stimmelt, színben is egyeztek, ugyan milyen  okkal zártuk volna ki. Technikai okokból a póké lett az elsőség. Aztán jöttek a döfések: elég rossz…telefon lakatosnak…válasz: minden javítható. Szélvédő eredeti 69-es…b…us. Alvázszám 15000…mondjuk erre számítottunk, de látni…? Nézzük a motorszámot…FIAT…FIAT?...FIAT!…b…us FIAT-motor van benne…Telefon barátoknak…válasz: hülye vagy?  Vedd meg, ha te nem, akkor én… Szóval kényszerítettek, hogy hozzam el:)…a jó barátok:)  Szegény Moszkvicsról 5 perc alatt eldöntöttük, hogy nem kell, pedig ott még a papa is adta a szeretetét…ha érdekel valakit, ajánlom. A Polski első tulajdonostól való, sajnos évekig kint állt valahol, miután bekerült egy fészerbe. Érdekes, hogy pl. az ajtók nem lógnak, aztán beindítottuk otthon. Egy befőttesüveget biztosítottunk  az AC szívócsövére és mivel a Polski AC nem pumpás, mint a Lada, ezért a harmadik indítózás után indult csak be! Hihetetlen volt. Kipu oda, de a kocsi szépen pörgött, tanúsítva ezt a műszerfalon éktelenkedő, de retro fordulatszámmérővel is. Nagyon meghozta a kedvem…hiába tudom, hogy a felújítás a kasztnin fájdalmasabb, mint a motoron, de a motor az mégiscsak az autó szíve…nem? Most pihen és vár…a kombi márkatársa mellett.

Galéria