Bálint Tamás autója

Leírás

Az autót  2013. tavaszán vásároltam teljesen gyári állapotban 84000 km-el.  Még abban az évben felkerestem Szabó Lacát, akivel készitettem egy 1,6 os motort bele. Annyit lehet róla tudni, hogy 1,6 ra van fúrva, blokkból hengerfejből szedve van,  Mahle dugattyút és gyűrű 79,6, havassy által könnyített lendkereket és 296 os vezérmű tengelyt kapott. A karbi kilett bővítve és át lett fúvókázva, ami egy 1200 es egybenyitós karbi. Mindent egybevéve egy pörgős utcai kb 100-110 Le motor van az autóban.  2014- ben teljesen ki lett lakatolva és le lett festve . A gyári bordó szint egy szép lakkozott pirosra cseréltem.  Semmit nem sajnáltam tőle , ami cserére szorult azt ki is cseréltem minőségi alkatrészre. A lecserélt alkatrészeket elötte budaprimerrel kezeltem . Az alja teljes alvázvédelmet kapott. Futómű: Elől hátul vastagszárú bilstein, elöl A-s torony, lyukasztott brembo féktárcsa kerámia fékbetétekkel, lengőkarokban zöld szilentekkel, hátúl erősített futómű zöld szilentekkel. Hajtás: Higany új kiosztású helyén 1 es tolókerekes váltó, Higany 4,3 as speer. Beltér: 2 db dönthető autostyle kagylóülés, 3 pontos scroth öv, egyedi átépített versenyműszerfal.

Galéria