Új tagok, illetve “új” autók az oldalon

Robert Stein egyesületünkbe történő belépése után kis túlzással, de mindenképpen nagy büszkeséggel jelenthetjük ki, hogy egyesületünk nemzetközi Zsiguli klubbá lépet elő!  Robert egy 1977-es 2103-mal gazdagítja az oldalt. Jövőre valószínűleg élőben is megnézhetjük valamelyik találkozónkon.

Az igazat megvallva, Norbival mi már láttuk az autót élőben, a zsiguli-buzi hagyományoknak megfelelően, akkor amikor épp ráértünk, éjfélkor töltöttünk el egy órát a Keleti Tengerhez közeli kisváros egyik ódon épületének garázsában, és inspektáltuk az autót. Néhány apróbb, de szembetűnő alkatrész még nem típus azonos rajta, de igyekszünk segíteni, hogy minden rákerüljön, aminek kell.

Raffai Béla az 1980-as 2103-asáról küldött képeket, amely nemrégiben veterán minősítést kapott. Nekem nagyon tetszik ritka zöld színe, és gyönyörű belseje miatt. Ezt az autót nézve megint eszembe jutott, hogy csináljunk típusonkénti fényképezéseket különböző színű autókból. Gyönyörű naptárakat, posztereket lehetne készíteni ilyen csoportképekből!

Baranyi Lajos 1980-as, FIVA minősített bézs 2101-ese került vissza az oldalra, mely Gárdonyban a legszebb veterán jármű díjat kapta.

Lajos nemrégiben FIVA minősítést kapott az 1974-es 2101-esére is, mely a korai évjáratokra jellemző zöld színre lett fényezve.  Élőben láttam az autót, nyugodtam állíthatom, megint a gyárinál szebb autó született! Amint Lajos küld képeket, felteszem ezt az autót is.

Vajtu Zsolt Szolnokon megmutatta autójának másik arcát is. Feltettem a közel gyári állapotra visszaállított 21013-as képeit  a galériájába. Ez az állapot csak egy rövid ideig tartott, egyelőre Zsolt autójának korabeli kiegészítőkkel felszerelt arcát kedveli…

Gógh Roland egy nagyon szép 1987-es 21013-mal csatlakozott az Egyesületünkhöz. Képek alapján az autó tökéletes állapotunka tűnik, egyedül a 2101-es lökhárítók miatt tettem a Retro oldalra.

Csiki Péter új képek küldött a felújított 2101-eséről.

Koncz Pétert eddig a piros 2107-éről ismerhettük. Most egy 1995-ös 21061-es képeit küldte el, amelyet a fiának készítettek.

Feltettem legújabb (és a leghosszadalmasabb ideig tartó) szerzeményem képeit az oldalamra. Az autó megszerzése két évembe telt, míg a tulajdonost rá tudtam beszélni az eladásra. Egy 1971. augusztusi (Marci szóhasználata szerint) púderkék 2101-esről van szó, így az egyik legrégebbi még forgalomban lévő darab, alvázszáma alapján pedig az egyik legkorábbi gyártású ismert darab az országban.

This entry was posted in 2011. IV. negyedév, Hírek and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Új tagok, illetve “új” autók az oldalon

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!