21013 (1200s)

Avatar
Zotya
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2010.03.24. 08:07
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: Zotya » 2014.10.13. 09:15

A kezelésiben nem változtatták meg a korai változatú bekötést én is így jöttem rá hogy jól van bekötve-(rosszul). Későbbi autón nézd meg a bekötést és úgy lesz ahogy Valkó írta. Te meg döntsd el eredeti legyen vagy (modern).

Ebben is megtaláltam az ésszerűséget. Vagyis az elején nem volt általános felszereltség a tolatólámpa. Egy extra volt és azért szerelték fel, hogy a sofőr lásson hátra, nem pedig mert lássák, hogy tolat. Nappal meg nem kellett világítani sem előre sem hátra, éjszaka viszont igen és azért kapja az áramot a világításról. 75 után ez megváltozott, de itthon előtte nem forgalmaztak tolatólámpás zsigulit.
2103 74

Avatar
VukmannA
Site Admin
Hozzászólások: 1220
Csatlakozott: 2010.03.23. 20:28

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: VukmannA » 2014.10.13. 09:22

Akkor viszont lehet, hogy a '74-es 2103-ast "modernizálták" utólag. Azt is megnézem, mert látszani fog biztosan az utólagos átkötés.

Avatar
Valkó Ati
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2010.09.03. 15:54
Tartózkodási hely: Várpalota

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: Valkó Ati » 2014.10.13. 09:28

No, itt álljunk meg 1 pindurit!
Ha jól tudom a 011 és 013 eleve tolatólámpás hátfallal gördült le
a szalagról a kezdetektől fogva! Oder nájn?
Nem tudom elképzelni, hogy először így, majd úgy kötötték volna be,
mert akkor ez a 01-nél is megesett volna szerintem, igaz, ott a kezdetekkor
még nem volt tolatólámpa, meg a 03-06-nál is előfordultak volna ilyen anomáliák,
amit az én 75-ben kiadott eredeti szervízkönyvem tartalmazna,
de ott is a 9-es biztiről megy direktben...
ja, és az tartalmaz mindennemű módosítást 75 májusáig ;)

Avatar
Zotya
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2010.03.24. 08:07
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: Zotya » 2014.10.13. 11:19

Arról volt szó, hogy a Norbi 73as 03asánál már rászántam egy napot erre a jelentéktelen problémára és akkor már találkoztam ezzel. De ha jól emléxem csak át kell dugni egy szálat a biztosítéktáblán. A testet a tolatólámpa kapcsolóról kapja mindkét verzió.
2103 74

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2014.10.13. 12:43

Valkó Ati írta:No, itt álljunk meg 1 pindurit!
Ha jól tudom a 011 és 013 eleve tolatólámpás hátfallal gördült le
a szalagról a kezdetektől fogva! Oder nájn?
Nem tudom elképzelni, hogy először így, majd úgy kötötték volna be,
mert akkor ez a 01-nél is megesett volna szerintem, igaz, ott a kezdetekkor
még nem volt tolatólámpa, meg a 03-06-nál is előfordultak volna ilyen anomáliák,
amit az én 75-ben kiadott eredeti szervízkönyvem tartalmazna,
de ott is a 9-es biztiről megy direktben...
ja, és az tartalmaz mindennemű módosítást 75 májusáig ;)
03-ról beszéltünk, nem 01-ről, hiszen az csak 1978-ban kapott tolatót. És a 03-on először így majd úgy csinálták, a kezelésikben látszik. 74-es kezelésijét meg kéne nézni, abban milyen bekötés van.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
Valkó Ati
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2010.09.03. 15:54
Tartózkodási hely: Várpalota

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: Valkó Ati » 2014.10.13. 20:09

Zotya!

Ezt mondtam én is, csak át kell dugni a 9-es biztire, ha nem ott van!
Egyébként pont nem testet kapcsol a kapcsoló, hanem a 9-es biztiről jövő +12V delejt.

Teljesen mindegy melyikről volt szó (011, 013 oder 03), mindegyiknél ugyan úgy kell legyen a tolató.
(könyvek és rajzok szerint)
03-as kezelésim nincs, csak gyári szervízkönyvem, így arról nyilatkozni nem áll módomban,
hogy mi szerepel a kezelésiben...

Avatar
VukmannA
Site Admin
Hozzászólások: 1220
Csatlakozott: 2010.03.23. 20:28

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: VukmannA » 2014.10.13. 20:45

Valkó Ati írta:Zotya!

Ezt mondtam én is, csak át kell dugni a 9-es biztire, ha nem ott van!
Egyébként pont nem testet kapcsol a kapcsoló, hanem a 9-es biztiről jövő +12V delejt.

Teljesen mindegy melyikről volt szó (011, 013 oder 03), mindegyiknél ugyan úgy kell legyen a tolató.
(könyvek és rajzok szerint)
03-as kezelésim nincs, csak gyári szervízkönyvem, így arról nyilatkozni nem áll módomban,
hogy mi szerepel a kezelésiben...
Öt 2103-as kezelésit néztem meg, négynél a tolatólámpa a 7-es biztosítékra van írva, egynél a 9-esre, és a kapcsolási rajzon is a 7-eshez vannak vonalazva a négynél.
Megnéztem a 21013-at, és a 9-esen ott a sárga egy naranccsal közösen, és megnéztem a '74-es 03-ast, amin szintén a sárga egy naranccsal összepréselve egy csatlakozóra szinte biztosan gyárilag a 9-esen.
Viszont a 011-esen 2-2 sárga van egy-egy csatlakozóra gyárilag közösítve, tehát csípőfogó nélkül nem lehet a 9-esre átkötni... Nem is fogom, marad így! ;)

Avatar
Zotya
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2010.03.24. 08:07
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: Zotya » 2014.10.14. 20:13

Nem emlékeztem már pontosan hogy van megoldva, de akkor én is többet megnéztem. A testtel kapcsolatban már rájöttem hogy hülyeséget írtam.

Akkor ezek szerint 74ben változott a bekötés valamikor? A kezelésiben meg jó nagy késéssel. Egy 75ös eredeti ezerötöst kellene még megnézni ezzel kapcsolatban.
2103 74

Avatar
VukmannA
Site Admin
Hozzászólások: 1220
Csatlakozott: 2010.03.23. 20:28

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: VukmannA » 2014.10.14. 21:51

Zotya írta:Nem emlékeztem már pontosan hogy van megoldva, de akkor én is többet megnéztem. A testtel kapcsolatban már rájöttem hogy hülyeséget írtam.

Akkor ezek szerint 74ben változott a bekötés valamikor? A kezelésiben meg jó nagy késéssel. Egy 75ös eredeti ezerötöst kellene még megnézni ezzel kapcsolatban.
Nekem van egy '75-ös kábelkötegem zsákban (mert ugye az autó hozzá már több mint két éve készül... :( ), és van egy elbontott '76-os kábelkötegem is. Megnézem őket!
A tolatólámpa kapcsoló rövidzárat csinál a sárga, és a zöld között.

Avatar
VukmannA
Site Admin
Hozzászólások: 1220
Csatlakozott: 2010.03.23. 20:28

Re: 21013 (1200s)

Hozzászólás Szerző: VukmannA » 2014.10.14. 21:54

Van egy kocka villamossági kérdésem is, de azt a "Műszaki-szerelési tapasztalatok"-hoz írtam.

Válasz küldése