2103

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2015.01.07. 18:21

Sokat nem lehet megállapítani, 1976 második felétől akármi lehet 81-ig. A fekete C oszlopi szellőző miatt. De a kép elég rossz, nem biztos, hogy látszana a króm keret.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
vancello
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2012.03.20. 23:32
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: vancello » 2015.01.07. 19:07

Köszönöm!
Most bogarászom a típusismertetőt, emlékeim szerint a vastag peremes tükör volt rajta, így már rögtön 1978-tól kell gondolkodni.
Zsigulis üdvözlettel: Vancello

Avatar
VukmannA
Site Admin
Hozzászólások: 1220
Csatlakozott: 2010.03.23. 20:28

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: VukmannA » 2015.01.07. 20:46

A külső tükör 2103-on mindig domborúbb volt mint az 1200-eseken, tehát vastagabb. Szerintem Te erre gondolsz.

Viszont a citromsárga szerintem nagyon '77-es szín. Én nem nagyon emlékszem későbbi citromsárgára. Ugyan ott a Polgár Gábor '83-as 21033-asa, de az egy belpiacos autó. Vagy úgy módosítanám, hogy Magyarországra szerintem főként '77-ben jöttek citromsárgák 03-ból.
Arra emlékszel, hogy az ablakmosó lábpumpás, vagy motoros volt? Ez sokat segítene még!

Avatar
vancello
Hozzászólások: 6
Csatlakozott: 2012.03.20. 23:32
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Kapcsolat:

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: vancello » 2015.01.08. 01:30

Sajnos nem emlékszem többre, 17 éve volt már. Most kérdeztem egy ismerőst e-mailben, hátha emlékszik az évjáratra.
Zsigulis üdvözlettel: Vancello

Avatar
Zotya
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2010.03.24. 08:07
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: Zotya » 2015.02.15. 18:22

2103 74

Avatar
Zotya
Hozzászólások: 477
Csatlakozott: 2010.03.24. 08:07
Tartózkodási hely: Kecskemét

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: Zotya » 2015.02.26. 20:15

Az megvan, hogy soron kívül kapta az egymillós alvázszámot? 79ben került volna sorra egyébként, nem 73ban az előző linkekben szereplő autó alvázszáma.
2103 74

miklosi_csaba
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.06.20. 22:56

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: miklosi_csaba » 2015.09.28. 12:11

Sziasztok. Én nagyon új vagyok ebben a klubban, a fórumot is most használom először. Köszönöm, hogy befogadtok magatok közé, jó tudni, hogy van kivel néha megosztani örömünket, vagy föltenni kérdéseinket a Lada témában. Itt Erdélyben, ahol én élek nagyon kevesen foglalkoznak ezzel a típussal, bár minden erőmmel azon vagyok, hogy legalább tudomást szerezzek azokról, akik hasonlóan gondolkodnak ezen autókról. Én éppen a felújítás különböző fázisait élem meg, a maga örömeivel és sokszor tanácstalanságaival. Most is tanácstalan vagyok és ezért is írok. Az autón, amelyet megpróbálok felújítani 2106-os első sárvédők vannak, az oldaljelző pedig Dacia volt rajta. Beszereztem a paralerogrammákat, de úgy tűnik nekem, hogy a hosszanti díszlécekből valamikor valaki kivághatott, és így a jelzők túlságosan hátra kerűlnek. Tudja-e esetleg valaki, hogy hány centi hosszú gyárilag az első sárvédő hosszanti díszléce ? Köszönöm.

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2015.09.28. 12:47

Szia, a hosszt nem tudom, de a 2103-as oldalindexe máshogy van elhelyezve és a díszlés is más, mint a 2106-é. Ha valaki a 2106-os kasztnira a 2103-as díszlécet tette föl, lehet tényleg megvágta, hogy Dacia index passzoljon. A 2103-as index a díszléc fölött van, és a díszléc vége nyitott, hogy a kis "pipa" díszléccel kapcsolódni tudjon, ami körbeöleli alulról az indexet. http://www.veteranzsiguli.hu/kuels--meg ... b.--1.html

A 2106-os díszléce talán rövidebb, egyenesen fut, zárt végű, és az index előtte/alatta helyezkedik el.
http://veteranzsiguli.hu/Veteran_Zsigul ... es/077.JPG
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
Tompa Gábor
Hozzászólások: 222
Csatlakozott: 2011.02.27. 10:35

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: Tompa Gábor » 2015.09.28. 13:08

Ha már 2103-as fórum témánál vagyunk, nem tudom megállni, hogy ne írjam meg, milyen durván gyönyörű Polgár Gábor szürke 2103-asa.

Ez tényleg a csúcs! És megintcsak jól mutatja, hogy egy összetartó, együttműködő klub, milyen nagy dolgokra képes. Gábornak nagy gratuláció az autóhoz! Norbinak meg nagy köszönet, hogy kitaposta és bejáratta a litván beszerzési vonalat, aminek hála, egyre több az ilyen különleges autó a klubban!

http://veteranzsiguli.hu/Veteran_Zsigul ... index.html#

miklosi_csaba
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: 2015.06.20. 22:56

Re: 2103

Hozzászólás Szerző: miklosi_csaba » 2015.09.28. 14:19

Köszönöm Meleg Norbertnek a választ. Bocsánat, nem írtam, hogy 2103-as autórol van szó, amelyen valamikor a sárvédőt cseréltek, és Romániában nem lehetett már 2103-as sárvédőt találni, ezért 2106-os sárvédőt tettek rá, amelynek az indexe természetesen egészen más formájú és más elhelyezésű. A díszléc megmaradt a 2103-asé és a kis pipákat nem tették föl, tehát nyitott maradt az eleje. A pipákat megkaptam az autóval, és beszereztem a paralerogramma jelzőket, a 2106-os jelző helyét pedig behegesztettük. Vissza szeretném tenni eredeti helyére a jelzőt, tehát a léc fölé, de úgy tűnik nekem, hogy a hosszú lécből ki lett vágva és mintha-mintha így picivel hátrébb kerülne az index, ezért kérdeztem, hogy mennyi lehet a hossza a lécnek. Köszönöm.

Válasz küldése