Karburátor

Andris
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2013.05.11. 19:25

Karburátor

Hozzászólás Szerző: Andris » 2016.03.28. 14:21

Tiszteletem az Uraknak!

Olyan gondom lenne, hogy adott egy 2105-1107010-20 -as típusszámú karbi a 013-as Ladámon. Nagy könyv szerint minden a helyén van, nem koszos, és 70 km/h -nál van benne egy torpanás, és ha visszaeresztem a gázt, ránt egyet és elindul az autó, ugyan akkor viszont 120-nál nem megy többet a kocsi. Tehát a fölső tartomány fele vannak a gondok. Mivel ennek vákumos a második torka elképzelhető, hogy a második torok membránjával lehetnek a gondok? Mert már másra egyszerűen nem tudok gondolni.

Válaszotokat előre is köszönöm
Kurucz András

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2016.03.28. 17:19

Úszóház szint rendben van? Mert a túl magas szint lepadlózásánál (így pl. 120 fölött is) azzal járhat, hogy az üzemanyag elönti a hengereket, nincs levegő, és nincs égés.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Andris
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2013.05.11. 19:25

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: Andris » 2016.03.28. 17:22

7 mm-eren van az úszószínt 6,5 sok volt neki.

Avatar
LADA1500CBF410
Hozzászólások: 293
Csatlakozott: 2012.03.18. 19:19
Tartózkodási hely: Nógrád megye - Szuha

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: LADA1500CBF410 » 2016.03.28. 23:16

Nekem is ugyanez a helyzet a kockával. Ha visszaveszem a gázt kis ugrást érzek, és megindul. 120-130 hozható ki belőle maximum. Egyébként semmi gondom nincs vele, a fogyasztás is jó, én elkönyveltem annak, hogy ez ilyen.
VAZ 2103 CBF-410 1979. 12. 11.
VAZ 2103 APY-955 OT-54-41 1978. 07. 04.
VAZ 2104 BUT-365 1989. 03. 16.
ZIL 130G 1979.01.

Andris
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2013.05.11. 19:25

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: Andris » 2016.03.29. 08:09

Hát nem hiszem, hogy ez így hibátlan lenne, már csak a torpanás miatt is.

Avatar
LADA1500CBF410
Hozzászólások: 293
Csatlakozott: 2012.03.18. 19:19
Tartózkodási hely: Nógrád megye - Szuha

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: LADA1500CBF410 » 2016.03.29. 15:59

Torpanás nekem nincs benne egyébként, de minden más olyan, mint neked. Lehet, hogy jobb lenne ha 6.5-ös úszószintet adnál neki, nekem is torpant, ha nagyobb volt, akkor is tud torpanni, ha túl keveset kap, meg ha túl szegény. Le van plombálva a megkerülő-levegő csavar neked?
VAZ 2103 CBF-410 1979. 12. 11.
VAZ 2103 APY-955 OT-54-41 1978. 07. 04.
VAZ 2104 BUT-365 1989. 03. 16.
ZIL 130G 1979.01.

Andris
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2013.05.11. 19:25

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: Andris » 2016.03.29. 21:29

A megkerülő levegő le van.

Avatar
ladarevolution
Hozzászólások: 222
Csatlakozott: 2010.06.26. 13:54
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Kapcsolat:

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: ladarevolution » 2016.03.30. 15:31

6,5-ös benzinszint kell neki.

Fúvókák milyenek vannak benne, gyári méretűek?

A nagy membránház "ufó" le volt szerelve?
Tömítés nem fordítva lett visszarakva? A membránház ha le van szerelve, ellenőrizhető a membrán. Ha benyomjuk a rudat és befogjuk a karbiba átvezető furatot, membránt nem tudja visszanyomni a rugó.

A levett membránház karbiba menő lukjába be kell fújni levegővel hogy ne legyen eltömődve.
De amúgy ha összeszerelt állapotban mozgatva van a membrán rúdja, akkor levett légszűrőfedélnél hallani a torkokban a szuszogást.
Lada 21074 1600
Lada 11174 Kalina Limited Edition

Andris
Hozzászólások: 60
Csatlakozott: 2013.05.11. 19:25

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: Andris » 2016.03.30. 18:38

Fúvókák gyári méretűek. Levegő fúvókák 170-esek, a benzin az 109 és 162 asszem, és a ugye a 109-es az 1 es toroknál van. Membrán tömítés nincs fordítva, ezt a membrán befogós műveletet megcsinálom :) Viszont néztem ma is pont és ahogyan emelem a fordulat számot már elégé "borzasztó" hangja kezd lenni a kocsinak tehát már forog istenesen de szerintem nagyon lomhán mozdul meg a membrán, mintha nagyon lassan nyitna :(

Avatar
Valkó Ati
Hozzászólások: 210
Csatlakozott: 2010.09.03. 15:54
Tartózkodási hely: Várpalota

Re: Karburátor

Hozzászólás Szerző: Valkó Ati » 2016.03.31. 10:45

nakérem...
a lehetséges okok:
- szorul a 2-es torok pillangója
- gyorsító rendszer nem hibátlan (alátét kihagyása, dugulás, membrán elöregedés)
- fals levegő 2-es torok környékén
- fals levegő az 1-es pillangó tengelyénél
- karbifedél görbe --> fals levegő
- karbi talpa görbe --> fals levegő
- AC pumpa
- benzinszint, esetleg vacak tűszelep
- gyújtás helytelen beállítása
- nincs szelephézag valahol...
- olajköpet a karbifedélben
- helytelen karbi beállítás
- gyújtáselosztó alaplapja szorul
- gyújtáselosztó vákuumdobja kuka
- gazdinak furcsa a cipője :mrgreen:

Válasz küldése