2101

A fórum célja: Gyűjtsük össze az egyes típusok évjáratonkénti (gyártási szakaszonkénti) főbb jellemzőit, azaz az eltéréseket az egyes évjáratok között.
Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2012.01.08. 13:25

Az ajtós tükör képét egyel lejjebb kéne tenni.
Tömör homlokfal helyett teli homlokfalat vagy beömlők nélküli homlokfalat írnék. Tömörnek tömör a rácsos is :)
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
VukmannA
Site Admin
Hozzászólások: 1220
Csatlakozott: 2010.03.23. 20:28

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: VukmannA » 2012.01.08. 13:27

Tényleg! Lejjebb tettem!
Jó akkor teli lett!

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2012.01.08. 13:40

Az ablakpecsétekkel kapcsolatban, szerintem a keret nélküli többsoros pecsét az első szélvédőn sor törölhető.

Viszont itt van egy kérdésem. Létezik 78-as körpecsét? Mert 78-as autón van körpecsét, az én 1500-öm oldalablakai is körpecsétesek, de azok 77-es pecsétek. Az elefántfül és a hátsó szélvédő meg 78-as, keret nélküli, több soros.

A táblázaton nem kell változtatni, mert az autó gyártási évéhez írjuk a pecséttípusokat, és nyilván volt még körpecsétes üveg 78-as gyártású autóban, csak érdekel hogy 78-as évjáratú körpecsétet látott-e már valaki?
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
ladarevolution
Hozzászólások: 222
Csatlakozott: 2010.06.26. 13:54
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: ladarevolution » 2012.01.08. 14:26

nem tudom ez mennyire gyakori (szerintem ritka) de láttam már olyan autót ami teli homlokfalas és a C oszlopon volt szellőzőrácsa.

Fordított esetben rámondanám, hogy homlokfalcserés volt, de ebben az összeállításban valószínűleg gyári lehetett.
Lada 21074 1600
Lada 11174 Kalina Limited Edition

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2012.01.08. 14:34

P1210487 (Custom).JPG
P1210487 (Custom).JPG (43 KiB) Megtekintve 2716 alkalommal
A szerszámos dobozokhoz: a korai, BA3 feliratúak a rücskösek kívül a keretben, a Lada emblémások meg a simák kívül, és rücsisek a tükörben..
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára MelegN 2012.01.08. 14:39-kor.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2012.01.08. 14:35

ladarevolution írta:nem tudom ez mennyire gyakori (szerintem ritka) de láttam már olyan autót ami teli homlokfalas és a C oszlopon volt szellőzőrácsa.
Fordított esetben rámondanám, hogy homlokfalcserés volt, de ebben az összeállításban valószínűleg gyári lehetett.
Én azért itt is homlkokfal cserét tippelnék.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
VukmannA
Site Admin
Hozzászólások: 1220
Csatlakozott: 2010.03.23. 20:28

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: VukmannA » 2012.01.08. 14:56

Erről beszéltünk a Marcival. Azt mondta, hogy ilyen autó nem lehetett, viszont régen nagy divat volt, hogy a C oszlop rácsot valamilyen módon feltették a 2101-re, hogy ezzel 1200S-es legyen.

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2012.01.08. 15:14

A táblázatban a tolatólámpa 77 közepétől szerepel. Szerintem 78-tól elég jelezni (aahogy Zoli írta, inkább 79-től volt valójában jellemző), de kéne egy másik sor is, hogy tolató lámpa nincs, és azt meg elhúzni 78 végéig, így jelezve az átmenetet.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Avatar
ladarevolution
Hozzászólások: 222
Csatlakozott: 2010.06.26. 13:54
Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: ladarevolution » 2012.01.08. 15:59

hát 21013-asra homlokfalcserénél telit rakni, nem hiszem h ilyen lett volna, nagyon-nagyon ritka volt még akkor is a teli homlokfal most meg nincs is alkatrészként.
mondjuk rácsot fel lehetett rakni utólag, bár egy gyári fényezésű autót nem biztos h szétflexelne a tulaj egy rács miatt :)

én el tudom képzelni, hogy egy-két autónál keveredett. nem biztos hogy a présgépek állítása után a raktárkészlet megegyezett a c oszlopból és a homlokfalból, akkor meg rakhattak olyat ami épp volt, gondolom ki nem dobták a váltásnál megmaradt elemeket :D

Esetleg a motorblokkok színét is meg lehetne említeni.
Felújításnál van mikor nem gyári színre festi a műhely.

1200/1500/1700 szürke
1300/1600 kék
Lada 21074 1600
Lada 11174 Kalina Limited Edition

Avatar
MelegN
Hozzászólások: 1126
Csatlakozott: 2010.03.24. 15:56
Kapcsolat:

Re: 2101

Hozzászólás Szerző: MelegN » 2012.01.08. 16:46

ladarevolution írta: Esetleg a motorblokkok színét is meg lehetne említeni.
Felújításnál van mikor nem gyári színre festi a műhely.
1200/1500/1700 szürke
1300/1600 kék
Nem rossz ötlet, különösen, hogy ez is változott, a korai 1300/1600-oké, pl. zöldesszürke volt. És ha jól tudom, az 1200-seké se volt mindig egyforma szürke.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80

Válasz küldése