Zsiguli helyzete ma
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Legördült az első kocka Lada utód Togliattiban!
2011 november 29-én kedden (egy nappal születésnapom után:)) legördült az első kisköltségvetésű Lada, a Granta. December 1-én kezdődik az értékesítése hivatalosan. Viszont csak márciusba vehetik át az első példányokat a vevők. A megrendelt autónak az árát meg lehet növelni a megrendelt extrákkal, erre azért figyelmzetet a gyár, mert csak a standard 80LE és normál 90LE modellek ára fix. Hogy a kormány fogja e támogatni az autó vételárát, az még nem derült ki. De az AVTOvaz szerint a jelenlegi árak valószínűleg a jövő évi kiszállításra emelkedni fognak.
2011 november 29-én kedden (egy nappal születésnapom után:)) legördült az első kisköltségvetésű Lada, a Granta. December 1-én kezdődik az értékesítése hivatalosan. Viszont csak márciusba vehetik át az első példányokat a vevők. A megrendelt autónak az árát meg lehet növelni a megrendelt extrákkal, erre azért figyelmzetet a gyár, mert csak a standard 80LE és normál 90LE modellek ára fix. Hogy a kormány fogja e támogatni az autó vételárát, az még nem derült ki. De az AVTOvaz szerint a jelenlegi árak valószínűleg a jövő évi kiszállításra emelkedni fognak.
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Turbo Lada Granta
Homogolizáláshoz szükséges Lada Granta Turbo kibocsájtásra készül a gyár. Nyáron már elkezdték a verseny változat tesztelését az orosz rally pályákon. Igor Kamarov gyárigazgató külön kérésére készül az autónak verseny változata. Az autón külsejét megvadították diszkrét szpojler szettel. Emellé társul az első 1,6 120 LE motor, egy második motoron is dolgoznak, ami 210 LE lesz és turbófeltöltős. Ennek tesztelése még folyik. Külön figyelmet érdemel, hogy nem egy nyugati adaptáció lesz, hanem saját fejlesztés. Gyár tervezi a sorozatgyártását is, de arról, hogy mikor semmilyen konkrétumot nem árultak el.
Homogolizáláshoz szükséges Lada Granta Turbo kibocsájtásra készül a gyár. Nyáron már elkezdték a verseny változat tesztelését az orosz rally pályákon. Igor Kamarov gyárigazgató külön kérésére készül az autónak verseny változata. Az autón külsejét megvadították diszkrét szpojler szettel. Emellé társul az első 1,6 120 LE motor, egy második motoron is dolgoznak, ami 210 LE lesz és turbófeltöltős. Ennek tesztelése még folyik. Külön figyelmet érdemel, hogy nem egy nyugati adaptáció lesz, hanem saját fejlesztés. Gyár tervezi a sorozatgyártását is, de arról, hogy mikor semmilyen konkrétumot nem árultak el.
Re: Zsiguli helyzete ma
Hali!
Valaki meg tudja mondani, hogy mi a helyzet a 2107 gyártásával?
Rengeteg ilyen-olyan hírt olvasni a neten. Annyit tudok, hogy a 2105 gyártása leállt és Izsevszkben folyik tovább. A Samaráról fent olvastam, hogy szintén megy Izsevszkbe. A 2107-el mi a helyzet?
Én úgy tekintem, hogy amíg Togliattiban készülnek, addig "gyáriak". Ha máshová kerül a termelés, az már nem az az eredeti Lada. Ott ért véget az igazi gyártásuk. Ettől függetlenül persze kéne újként is, letakarva, óvva az utókornak.
A választ előre is köszönöm!
Valaki meg tudja mondani, hogy mi a helyzet a 2107 gyártásával?
Rengeteg ilyen-olyan hírt olvasni a neten. Annyit tudok, hogy a 2105 gyártása leállt és Izsevszkben folyik tovább. A Samaráról fent olvastam, hogy szintén megy Izsevszkbe. A 2107-el mi a helyzet?
Én úgy tekintem, hogy amíg Togliattiban készülnek, addig "gyáriak". Ha máshová kerül a termelés, az már nem az az eredeti Lada. Ott ért véget az igazi gyártásuk. Ettől függetlenül persze kéne újként is, letakarva, óvva az utókornak.
A választ előre is köszönöm!
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Hali!
Lada 2107, 2105 és azok speciális kivitelei is ugyanott Izsevszkbe készülnek már. Lehet elkerülte a figyelmed, de ez a két típus egyszerre költözött át az idei év folyamán. Az, hogy mit tekintünk gyárinak az már más megítélés, mivel a komplett gépsor átment, és az alkatrészek beszállítói se változtak. Maga a két város is orosz viszonylatban nem fekszenek messze egymástól, egyedül az embléma változott. De még mindig van Lada emblémás típus, ami Izsevszkből gördül/gördült ki, mivel a gépsor átköltözése hamarabb megtörtént, mint ahogy az utolsó Lada megrendeléseket kiszállították volna. Sajnos pontosabb információkkal nem tudok szolgálni már a 2107 gyártásáról, mivel a hivatalos Lada sajtószolgálat nem tájékoztat semmi információval, hogy mi történik Izsevszkben. Az IZS-nek pedig nincs hivatalos sajtószolgálata.
Lada 2107, 2105 és azok speciális kivitelei is ugyanott Izsevszkbe készülnek már. Lehet elkerülte a figyelmed, de ez a két típus egyszerre költözött át az idei év folyamán. Az, hogy mit tekintünk gyárinak az már más megítélés, mivel a komplett gépsor átment, és az alkatrészek beszállítói se változtak. Maga a két város is orosz viszonylatban nem fekszenek messze egymástól, egyedül az embléma változott. De még mindig van Lada emblémás típus, ami Izsevszkből gördül/gördült ki, mivel a gépsor átköltözése hamarabb megtörtént, mint ahogy az utolsó Lada megrendeléseket kiszállították volna. Sajnos pontosabb információkkal nem tudok szolgálni már a 2107 gyártásáról, mivel a hivatalos Lada sajtószolgálat nem tájékoztat semmi információval, hogy mi történik Izsevszkben. Az IZS-nek pedig nincs hivatalos sajtószolgálata.
Re: Zsiguli helyzete ma
Köszönöm! Igazán dicséretes munkásságod. Itt legalább az igazat olvasom hozzáértőtől. Reméljük még gyártják is őket sokáig.
- ladarevolution
- Hozzászólások: 222
- Csatlakozott: 2010.06.26. 13:54
- Tartózkodási hely: Mosonmagyaróvár
- Kapcsolat:
Re: Zsiguli helyzete ma
De amúgy az előtt sem csak Togliattiban készültek Ladák. Syzranban és Finnországban is készültek.
Lada 21074 1600
Lada 11174 Kalina Limited Edition
Lada 11174 Kalina Limited Edition
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Lada Granta Kupa Első Fordulója Magyarországon kezdődött! (május5-6)
Hungaroring aszfaltját megtöltötték a nálunk ismeretlen Lada Granták verseny verziói!
Az első fordulót mindenképp Európában akarák megtartani a szervezők, és a magyar táj és a pálya reltíve kihasználatlansága miatt esett a választás a magyar pályára!
Természetesen az egyik gyári versenyző páros nyert! Александр Кобенко - Павел Кальманович
Következő forduló Togliattiba lesz megrendezve május 26-án, 27-én!
Hungaroring aszfaltját megtöltötték a nálunk ismeretlen Lada Granták verseny verziói!
Az első fordulót mindenképp Európában akarák megtartani a szervezők, és a magyar táj és a pálya reltíve kihasználatlansága miatt esett a választás a magyar pályára!
Természetesen az egyik gyári versenyző páros nyert! Александр Кобенко - Павел Кальманович
Következő forduló Togliattiba lesz megrendezve május 26-án, 27-én!
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Jublieum
2012 május 16-án legördült a 27 milliomodik Lada is. Másodjára is jubileumi autó lett egy Lada Priora, ami ezt e megtisztelő címet nyerte el! Nem is csoda, mivel ez a gyár legsikeresebb modellje az eladási listákon a Kalina mellett!
A futószalagról legördülő autó ceremóniján ott volt a hely kormányzó és a gyári igazgatója Igor Kamarov!
Kamarov elmondása szerint: gyakorlatilag minden orosz családban előfordult már egy Lada típusú gépkocsit!
Az igazgató elmondta, hogy 2016-ig marad gyartásban a kezdetek óta már modernizált Priora és a gyár megújulását mutatja, hogy idén két új modellt vezettek be a Largus-t és a Grantát!
A ceremónián az újságírok kipróbálhatták a 27 millimodik Ladát, amibe már több biztonsági felszerelés is került, mint a kezdeti típusokban. Ezen felül alapfelszereltség lett az ABS, új kormányt kapott és a külsőségben is vannak apró facelift-ek.
Ezek után az autót elszállították a gyár múzeumába!
2012 május 16-án legördült a 27 milliomodik Lada is. Másodjára is jubileumi autó lett egy Lada Priora, ami ezt e megtisztelő címet nyerte el! Nem is csoda, mivel ez a gyár legsikeresebb modellje az eladási listákon a Kalina mellett!
A futószalagról legördülő autó ceremóniján ott volt a hely kormányzó és a gyári igazgatója Igor Kamarov!
Kamarov elmondása szerint: gyakorlatilag minden orosz családban előfordult már egy Lada típusú gépkocsit!
Az igazgató elmondta, hogy 2016-ig marad gyartásban a kezdetek óta már modernizált Priora és a gyár megújulását mutatja, hogy idén két új modellt vezettek be a Largus-t és a Grantát!
A ceremónián az újságírok kipróbálhatták a 27 millimodik Ladát, amibe már több biztonsági felszerelés is került, mint a kezdeti típusokban. Ezen felül alapfelszereltség lett az ABS, új kormányt kapott és a külsőségben is vannak apró facelift-ek.
Ezek után az autót elszállították a gyár múzeumába!
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Európába is árusítani fogják a Lada Grantát!
2012 júniusában lipcsei autószalonon fogják bemutatni! Az európai piacra szánt modellek különbözni fognak a belföldi piacra árusított változotoktól. Ez már gyakorlatilag orosz hagyomány! Európai modellben már benne lesz az új fejlesztésű ABS, vezető és utasoldali légzsák is.
A kiállításon a Lada zászlóshajóját a Lada Priora Európába szánt modelljét is bemutatják és a face liftes Lada 4x4-et is, utóbbit már dízel motorral is fogják árusítani!
Jelenleg Oroszországban csak kétféle modellverzió létezik a Grantából. A Standard és a Norma, 239 és 269 ezer rubelért!
Az év második felében bemutatják a luxus verzióját belföldi piacon is, ami tartalmazni fogja már a nemcsak export típusokba szánt ABS-t is.
2011. decembere óta, amióta árusítani kezdték, a 2012-es első negyedév végéig 26 674 autót sikerült eladni!
2012 júniusában lipcsei autószalonon fogják bemutatni! Az európai piacra szánt modellek különbözni fognak a belföldi piacra árusított változotoktól. Ez már gyakorlatilag orosz hagyomány! Európai modellben már benne lesz az új fejlesztésű ABS, vezető és utasoldali légzsák is.
A kiállításon a Lada zászlóshajóját a Lada Priora Európába szánt modelljét is bemutatják és a face liftes Lada 4x4-et is, utóbbit már dízel motorral is fogják árusítani!
Jelenleg Oroszországban csak kétféle modellverzió létezik a Grantából. A Standard és a Norma, 239 és 269 ezer rubelért!
Az év második felében bemutatják a luxus verzióját belföldi piacon is, ami tartalmazni fogja már a nemcsak export típusokba szánt ABS-t is.
2011. decembere óta, amióta árusítani kezdték, a 2012-es első negyedév végéig 26 674 autót sikerült eladni!
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Gonosz Dílerek?!?
AVTOvaz kiosztotta azokat eredményeket, amiket vásárlók visszejelzéséből hozott létre minősítve a szalonokat: "Jó. Rossz. Gonosz", amelynek célja az volt, hogy egy bizalmi rangsort állítsanak össze a kereskedőkről. sajtóközleményben közölte az orosz autógyártó. Az eseményre a hét folyamán került sor, ennek során tulajdonosi értékeléseket összegezte az autógyártó a kereskedőkről. A végére elkészült egy "fehér" és egy "fekete" listát Lada kocsi árusítók között, amelyek közül az első 70 cég az előbbihöz, míg 120 a második csoportot erősíti.
A legtöbb pozitív visszajelzés egy moszkvai dílerházózaltra érkezett "Alan-Cars"-ra, a kazanyi 'azino-Slide "és a novoszibirszki" Auto 1 ". A "fekete listát" vezeti a kereskedők közül a krasznojarszki "Krasznojarszk-Lada" a murmanszki "Auto Motors Company" és a baskír "Alliance-M".
Leggyakrabban, az ügyfelek panaszkodtak, indokolatlanul magas árakra Ladák esetén, valamint a kiegészítő felszerelések felára miatt. Az "Avtovaz" szerint a kiegészítő felszerelések magasabb áron való eladásából több mint 500 millió rubel bevételetől estek el. Ez az összeg az autógyártó nyeresége lett volna.
Az intézkedés oka: "Jó. Rossz, Gonosz" minősítés a megnőtt panaszok miatt vált szükségessé. A legtöbb panaszt "az Avtovaz" szerint 2012 tavaszán vették fel, amikor elkezdték értékesíteni az új modellt a Lada Granta. A nagy kereslet és a kevés autó sajnos felhajtotta az árakat és némely kereskedő ki is használta ezt a nem jogos előnyt!
AVTOvaz kiosztotta azokat eredményeket, amiket vásárlók visszejelzéséből hozott létre minősítve a szalonokat: "Jó. Rossz. Gonosz", amelynek célja az volt, hogy egy bizalmi rangsort állítsanak össze a kereskedőkről. sajtóközleményben közölte az orosz autógyártó. Az eseményre a hét folyamán került sor, ennek során tulajdonosi értékeléseket összegezte az autógyártó a kereskedőkről. A végére elkészült egy "fehér" és egy "fekete" listát Lada kocsi árusítók között, amelyek közül az első 70 cég az előbbihöz, míg 120 a második csoportot erősíti.
A legtöbb pozitív visszajelzés egy moszkvai dílerházózaltra érkezett "Alan-Cars"-ra, a kazanyi 'azino-Slide "és a novoszibirszki" Auto 1 ". A "fekete listát" vezeti a kereskedők közül a krasznojarszki "Krasznojarszk-Lada" a murmanszki "Auto Motors Company" és a baskír "Alliance-M".
Leggyakrabban, az ügyfelek panaszkodtak, indokolatlanul magas árakra Ladák esetén, valamint a kiegészítő felszerelések felára miatt. Az "Avtovaz" szerint a kiegészítő felszerelések magasabb áron való eladásából több mint 500 millió rubel bevételetől estek el. Ez az összeg az autógyártó nyeresége lett volna.
Az intézkedés oka: "Jó. Rossz, Gonosz" minősítés a megnőtt panaszok miatt vált szükségessé. A legtöbb panaszt "az Avtovaz" szerint 2012 tavaszán vették fel, amikor elkezdték értékesíteni az új modellt a Lada Granta. A nagy kereslet és a kevés autó sajnos felhajtotta az árakat és némely kereskedő ki is használta ezt a nem jogos előnyt!