Zsiguli helyzete ma
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
2011 május 1-én befejezik a Lada Kalina Sedan gyártását
Május 1-én teljesen leáll a Lada Kalina szedánjának a gyártása. Helyét a kockautód fogja átvenni a Lada Granta.
Május 15-ig kell beállítani a karosszériaüzemet az új karosszéria gyártásához. Végső összeszerelésnek legkésőbb szeptemberben el kell indulnia Igor Kamarov elnök szerint.
2004-től kezdték gyártani a Lada Kalinát háromféle karosszériájával: Sedan, Hatchback, Universal. Utóbbi kettő gyártásban marad még, csak a szedán gyártását állítják le.
Az Új Lada Granta a Lada Kalina Sedan alapjaira épül, az autó 70%-a Kalinából fog felépülni. A többi 30% teljesen új fejlesztés lesz. Tervek szerint évente 400.000 db Lada Granta fog legördülni a futószalagról. Az autót hivatalosan májusban fogják bemutatni, nagyközönség számára pedig augusztusban, a kereskedőkhöz csak év végére kerülnek. 2012-re tervezik az automataváltós verzióját, 2013-ra a Hatchback verzióját. Legutolsó adatok szerint az autó végső alapára 220.000 rubel(kb 1 millió 400 ezer Ft) lesz.
Május 1-én teljesen leáll a Lada Kalina szedánjának a gyártása. Helyét a kockautód fogja átvenni a Lada Granta.
Május 15-ig kell beállítani a karosszériaüzemet az új karosszéria gyártásához. Végső összeszerelésnek legkésőbb szeptemberben el kell indulnia Igor Kamarov elnök szerint.
2004-től kezdték gyártani a Lada Kalinát háromféle karosszériájával: Sedan, Hatchback, Universal. Utóbbi kettő gyártásban marad még, csak a szedán gyártását állítják le.
Az Új Lada Granta a Lada Kalina Sedan alapjaira épül, az autó 70%-a Kalinából fog felépülni. A többi 30% teljesen új fejlesztés lesz. Tervek szerint évente 400.000 db Lada Granta fog legördülni a futószalagról. Az autót hivatalosan májusban fogják bemutatni, nagyközönség számára pedig augusztusban, a kereskedőkhöz csak év végére kerülnek. 2012-re tervezik az automataváltós verzióját, 2013-ra a Hatchback verzióját. Legutolsó adatok szerint az autó végső alapára 220.000 rubel(kb 1 millió 400 ezer Ft) lesz.
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
IzsAvto elkezdte a kereskedelmi termelését Oroszország legnépszerűbb autójának!
Izsevszki autógyár elkezdte termelését 2010 legnépszerűbb autómodelljének a Lada 2107-nek. A gépeken már teljes összeszerelést végeznek, beleértve a karosszéria összehegesztését, fényezést, és teljes összeszerelést. Közölte hivatalosan az AVTOvaz.
Próbagyártás a gépeken 2011 márciusában keződött. Áprilisban a 07 miatt már két műszakot szervezték a gyárban, a karosszériaüzem és fényező részlegre. Április végéig a tervek szerint 200 db már Izsevszkben AVTOvaz-os gépsorokon gyártott 2107-es hagyja el a gyárkaput. Májusban 3150 autó összeszerelését tervezik csak a 07-esből. Év végéig 47.000 hetes elkészítése van előirányozva.
2010-ig a két legkelendőbb típus a 2105/2107 volt Oroszországban. Az értékesített típusok száma 136.000 db volt a két típusból összesen.
2011 júniusában további modellek gyártása indul el Izsevszkben, igaz azok nem Lada modellek, 6 Nissan és Renault modellt fog még gyártani a cégcsoport a Ladával való szoros kapcsolat miatt.
Izsevszki autógyár elkezdte termelését 2010 legnépszerűbb autómodelljének a Lada 2107-nek. A gépeken már teljes összeszerelést végeznek, beleértve a karosszéria összehegesztését, fényezést, és teljes összeszerelést. Közölte hivatalosan az AVTOvaz.
Próbagyártás a gépeken 2011 márciusában keződött. Áprilisban a 07 miatt már két műszakot szervezték a gyárban, a karosszériaüzem és fényező részlegre. Április végéig a tervek szerint 200 db már Izsevszkben AVTOvaz-os gépsorokon gyártott 2107-es hagyja el a gyárkaput. Májusban 3150 autó összeszerelését tervezik csak a 07-esből. Év végéig 47.000 hetes elkészítése van előirányozva.
2010-ig a két legkelendőbb típus a 2105/2107 volt Oroszországban. Az értékesített típusok száma 136.000 db volt a két típusból összesen.
2011 júniusában további modellek gyártása indul el Izsevszkben, igaz azok nem Lada modellek, 6 Nissan és Renault modellt fog még gyártani a cégcsoport a Ladával való szoros kapcsolat miatt.
- Tompa Gábor
- Hozzászólások: 222
- Csatlakozott: 2011.02.27. 10:35
Re: Zsiguli helyzete ma
Sziasztok!
Két friss cikk, mely talán illik a sorba.
Üdv:
Gábor
http://nol.hu/lap/kerekvilag/20110803-a ... _van_vetve
http://nol.hu/gazdasag/bucsu_a_kocka_ladatol
Két friss cikk, mely talán illik a sorba.
Üdv:
Gábor
http://nol.hu/lap/kerekvilag/20110803-a ... _van_vetve
http://nol.hu/gazdasag/bucsu_a_kocka_ladatol
Re: Zsiguli helyzete ma
Mondjuk ez a 16,8 milliós darabszám a kockaladára nyilvánvaló tévedés. Valószínűleg az összes hátsókerekes Ladára értendő ez 1970-től. Arra már reálisnak tűnik. Csak szokás szerint az újságíró lemásolt valami hülyeséget, vagy nem figyelt oda.
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Lada Granta árak
AVTOvaz hivatalosan is bejelentette a kocka utód árát a Lada Grantáét. Az alapfelszereltégű "Standard" modell már 229.000 rubeltől (kb 1,5 millió Ft-tól) kapható lesz. A "Norma" modell, ami tartalmaz minden extrát, 256.000 rubeltől (1,68 milliótól) meg lehet venni, idei év decemberétől a most leadott megrendeléseket.
Az utolsó kockák 206.900 rubeles (1 365000 Ft-os) áron voltak elérhetők.
Az alacsony költségvetésű Lada Grantát idén májusban mutatták be a konszern kongresszusán. Az autó 70%-a a Kalinából, a maradék 30%, pedig a Renault-tól. 1,6 literes benzinmotor 98 lóerős lesz, amihez tartozik egy 5 fokozatú váltó. 100 km/h -ra 12 mp alatt gyorsul fel és vegyes ciklusban 7,3 literrel is beéri.
Au autó konkrét gyártása már októberben elkezdődik. Lesz belőle automata váltós verzió is, de csak jövő év tavaszán.
AVTOvaz hivatalosan is bejelentette a kocka utód árát a Lada Grantáét. Az alapfelszereltégű "Standard" modell már 229.000 rubeltől (kb 1,5 millió Ft-tól) kapható lesz. A "Norma" modell, ami tartalmaz minden extrát, 256.000 rubeltől (1,68 milliótól) meg lehet venni, idei év decemberétől a most leadott megrendeléseket.
Az utolsó kockák 206.900 rubeles (1 365000 Ft-os) áron voltak elérhetők.
Az alacsony költségvetésű Lada Grantát idén májusban mutatták be a konszern kongresszusán. Az autó 70%-a a Kalinából, a maradék 30%, pedig a Renault-tól. 1,6 literes benzinmotor 98 lóerős lesz, amihez tartozik egy 5 fokozatú váltó. 100 km/h -ra 12 mp alatt gyorsul fel és vegyes ciklusban 7,3 literrel is beéri.
Au autó konkrét gyártása már októberben elkezdődik. Lesz belőle automata váltós verzió is, de csak jövő év tavaszán.
Re: Zsiguli helyzete ma
Üdvözlünk újra köztünk, Balázs!
2103 '78; 2101 '78; 2107 '90 Rendőrség; 21061 '85; 2103 '74; 2103 '73; 2106 '76; 2102 '73; 21033 '83; 2103 '75 "Brundza"; 2109 '88; 2107 '82; 21058 '87; 2105 '80
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
December 1-től a kereskedőknél a Lada Granta
Az Avtovaz bejelentette, hogy már December 1-től minden Lada Szalonba megtalálható lesz a Lada Granta. 2011 szeptemberétől vesz fel a gyár megrendeléseket az új autójukra. Eleinte 5 színben és 2 motorvariációval lesz elérhető. 1,6-os 80 lóerős "Norma" és a 90 lóerős "Standard" 229.000-256.000 rubelig terjedő áron.
Ahogy a gyár korábban információfoszlányban jelezte a Lada Grantát 2012 közepétől a Jatco nevű japán céggel is együtt fogják készíteni. Ez a változat a legdrágább lesz, 300.000 rubeltől lesz elérhető.
2013-tól pedig jön a Granta Hatchback csapotthátú modell.
Az Avtovaz bejelentette, hogy már December 1-től minden Lada Szalonba megtalálható lesz a Lada Granta. 2011 szeptemberétől vesz fel a gyár megrendeléseket az új autójukra. Eleinte 5 színben és 2 motorvariációval lesz elérhető. 1,6-os 80 lóerős "Norma" és a 90 lóerős "Standard" 229.000-256.000 rubelig terjedő áron.
Ahogy a gyár korábban információfoszlányban jelezte a Lada Grantát 2012 közepétől a Jatco nevű japán céggel is együtt fogják készíteni. Ez a változat a legdrágább lesz, 300.000 rubeltől lesz elérhető.
2013-tól pedig jön a Granta Hatchback csapotthátú modell.
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
2012 január 1-én végleg leállítják a Lada Samara gyártását!
Emiatt októbertől drasztikus árcsökkentést vezettek be minden Samara modellra, átlagosan 20.000 rubellel. Így a leginkább megfizethető modell a "Standard" háromajtós Samara, ami 260.000ről lett 239.000-re leárazva.
A gyárban a Samara helyén a Lada Grantákat fogják gyártani.
Samarák gyártását, ahogy a kockákat is az Izsevszki Autógyár veszi át, de gyártását a 2013-ig tervezik ott a kereslet függvényében.
Emiatt októbertől drasztikus árcsökkentést vezettek be minden Samara modellra, átlagosan 20.000 rubellel. Így a leginkább megfizethető modell a "Standard" háromajtós Samara, ami 260.000ről lett 239.000-re leárazva.
A gyárban a Samara helyén a Lada Grantákat fogják gyártani.
Samarák gyártását, ahogy a kockákat is az Izsevszki Autógyár veszi át, de gyártását a 2013-ig tervezik ott a kereslet függvényében.
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Megkezdődött Oroszországban a tesztelése az új elektromos Ladának!
A Volgai Autógyár a Lada Kalina alapjaira épülő elektromos autó tesztelésébe kezdett bele, amit Kiszlovodszkba engedtek útjára. Az AvtoVAZ főkonstruktőre elmondása szerint, már az első ellenőrzésken átment.
A gyár szerint azért lett ez a helyszín kiválasztva, mert itt elég változatos a természeti adottság és jól természetes tesztpályák vannak itt, hegyes völgyes, szerpentinnel stb. A tesztelést november 9-ig befejezik
Az autó teljesen elektromos lesz, egy hatalmas lítium ion akkumlátor gondoskodik az energiautánpótlásról Neve Lada Ellada. Egy töltéssel 150 képes megtenni sík uton. 0ról 100-ra 13 mp alatt van. Végsebessége 130 km/óra lesz. Az ára 1 millió rubel körül mozog majd.
Korábban az AvtoVaz bejelentte, hogy szériagyártásba szeretnének elektromos autókat gyártani.
A Volgai Autógyár a Lada Kalina alapjaira épülő elektromos autó tesztelésébe kezdett bele, amit Kiszlovodszkba engedtek útjára. Az AvtoVAZ főkonstruktőre elmondása szerint, már az első ellenőrzésken átment.
A gyár szerint azért lett ez a helyszín kiválasztva, mert itt elég változatos a természeti adottság és jól természetes tesztpályák vannak itt, hegyes völgyes, szerpentinnel stb. A tesztelést november 9-ig befejezik
Az autó teljesen elektromos lesz, egy hatalmas lítium ion akkumlátor gondoskodik az energiautánpótlásról Neve Lada Ellada. Egy töltéssel 150 képes megtenni sík uton. 0ról 100-ra 13 mp alatt van. Végsebessége 130 km/óra lesz. Az ára 1 millió rubel körül mozog majd.
Korábban az AvtoVaz bejelentte, hogy szériagyártásba szeretnének elektromos autókat gyártani.
- ladasbalazs
- Hozzászólások: 91
- Csatlakozott: 2010.04.15. 11:28
Re: Zsiguli helyzete ma
Kazasztánba fogják összeszerelni a Renault bázisra épülő crossovert és hatchbacket!
Az AVTOvaz arra készül, hogy Kazahsztánba is fogják gyártani a Lada Grantát, a Lada 4x4-et, és még a crossover és hatchback-et is ami a Renault-Nissan Szövetség közös platformjára épül. Az innen kikerülő autókat Közép-Ázsia országaiban, a Kaukázusban, Szibériában és az Orosz Födöráció távol keleti részeiben fogják értékesíteni a tervek szerint.
Korábban az AVTOvaz említést tett arról, hogy egy kazak városban Uszty-Kamenogorszkban fog gyárat építeni egy helyi magáncéggel együtt az Ázsia-Autó-val és egy kazak állami vállalattal az Ertisz-szel karöltve. Gyár építése 2013-ban kezdődik 514 millió dollárból, az Erisznek 25% részesedése lesz és az AVTOvaznak is, aminek még plusz egy részvénye lesz. Így az orosz-kazak állami cégek kerülnek többségbe.
Az első autók 2015-ben fogják elhagyni az árat. Első körben évi 90.000-es darabszámmal számoltak, majd 2017-re 120.000 db a cél.
Elemzők szerint nagy potenciál van ebben a lehetőségben, mivel közös vámúnió van Belarusszia, Oroszország, és Kazahsztán között, tehát nem számít külföldi autónak a Kazahsztánba gyártott új Lada. Ezen felül az ott gyártott típusokat a kazak piacra szánták, mivel ebben az országban nincsenek kiépített utak, csak néhány nagyváros között.
Az AVTOvaz arra készül, hogy Kazahsztánba is fogják gyártani a Lada Grantát, a Lada 4x4-et, és még a crossover és hatchback-et is ami a Renault-Nissan Szövetség közös platformjára épül. Az innen kikerülő autókat Közép-Ázsia országaiban, a Kaukázusban, Szibériában és az Orosz Födöráció távol keleti részeiben fogják értékesíteni a tervek szerint.
Korábban az AVTOvaz említést tett arról, hogy egy kazak városban Uszty-Kamenogorszkban fog gyárat építeni egy helyi magáncéggel együtt az Ázsia-Autó-val és egy kazak állami vállalattal az Ertisz-szel karöltve. Gyár építése 2013-ban kezdődik 514 millió dollárból, az Erisznek 25% részesedése lesz és az AVTOvaznak is, aminek még plusz egy részvénye lesz. Így az orosz-kazak állami cégek kerülnek többségbe.
Az első autók 2015-ben fogják elhagyni az árat. Első körben évi 90.000-es darabszámmal számoltak, majd 2017-re 120.000 db a cél.
Elemzők szerint nagy potenciál van ebben a lehetőségben, mivel közös vámúnió van Belarusszia, Oroszország, és Kazahsztán között, tehát nem számít külföldi autónak a Kazahsztánba gyártott új Lada. Ezen felül az ott gyártott típusokat a kazak piacra szánták, mivel ebben az országban nincsenek kiépített utak, csak néhány nagyváros között.