Balla András - Veteranzsiguli

Tartalomhoz ugrás

Főmenü:

Balla András

Veteránok

Balal András autói

Zsiguli 21013 1200 cm3
Évjárat: 1984. február
Futott kilométer: 91000 km
Karosszéria:
Két oldalát leszámítva gyári fényezés
Leírás:

Sajnos tavaly meghalt nagyapám és tőle örököltem meg a Ladáját az újkora óta a családnál van mindössze 91.000Km-rel és még a régi Merkúr papírjai is megvannak (1984)
Törve az apróbb horzsolásokat leszámítva sohasem volt
.
Az autó eredeti, sajnos külseje kicsit megfakult, hiányzik az alsó díszléce és pár helyen nem vészesen rozsdásodik
viszont belseje tökéletes állapotban van, végig garázsban ált és áll is.
Nagyapámnak ez volt a második Zsigulija, elődje egy piros színű 2101 es amit szintén újként vett és a sárga megérkezéséig szolgálta.
Eredetileg ez is piros lett volna csak az átvétel napján a Győri Merkúr telepen nem volt másik színben, és nagymamám nem akart autó nélkül hazamenni, és következő héten vissza menni, ezért elhozzák.
Azóta is sokat hallottuk nagypapámtól, hogy "én akartam sárga kocsit?" Ennek ellenére pont ugyan ilyen színű pedálos Moszkvicsot kaptam tőle.
Mivel gyerek korom óta ismerem a kocsit, és sok kirándulást átéltem a hátsó ülésén ezért szívemhez nőt, és egy kis emléket állít nagyapámnak
.
Terveim közt szerepel, hogy 2014-ig az autót teljesen rendbe teszem, és OT vizsgára viszem.

BMW E30 1600 cm3
Évjárat: 1990. december 21.
Futott kilométer: 280.000 km
Karosszéria: Felújított
Leírás:

Balaton partján nőttem fel ahol a 80as években a Bajor visszajáró vendégünk sötétkék E30-a teljesen lenyűgözött
a hatása alatt vagyok a mai napig
ez a kell egy BMW érzés időről időre feljött míg 2012 februárjában egy hirtelen elhatározás következtében elindultam érte
szombaton beszéltünk róla, vasárnap megtaláltam, hétfőn lebeszéltem kedd este elindultunk és Szerda reggel már ki is volt fizetve, Csütörtök este már itthon is volt. Saját lábán jött kb. 1000Km-et haza
Kicsit hervadt állapotban volt előttem 5 tulajdonosa volt 4nél 5-5évig volt majd az utolsó Töröknél hála égnek alig 1et
ez az egy év kicsit megviselte, de ennek köszönhettem a jó árat
kicsit ültetve volt -6cm első magyar rendszámos útján szabályosan nekimentem az úttestnek
az első kiélvezett nyár után elindult szép lassan a megújulás útján 2012 telén új bőr, 2013 nyarán miután a feleségem egy esős napon felhúzott tetővel elázott benne ultimátumot kaptam vagy új tető vagy a kocsi megy a háztól kapott egy új tetőt
2015 tavaszán egy teljes lakatolás, fényezést, futómű és motorfelújítást kapott
célom az eredeti állapot teljes helyrealitása és előbb utóbb az OT vizsgáztatása
/2016.03.24./

 
Vissza a tartalomhoz | Vissza a főmenühöz